2016. május 25., szerda

Eltűntem?!

Drága olvasóim! Úgy érzem magyarázattal tartozom nektek. Igen, azt ígértem nektek, hogy hamarosan érkezik a következő rész, de sajnos nem éppen úgy alakultak a dolgok ahogy azt én elterveztem. Először is az elmúlt napokban sőt hetekben alig voltam gépközelben. Hamarosan vagyis most pénteken lesz az angol nyelvvizsgám amire most teljes erőbedobással tanulnom kell, aztán itt van  az év végi hajtás és nyolcadikosként nem csak az éves médiámra kell gondolnom hanem a hamarosan megírandó vizsgáimra is. Nem tudom, hogy mikor tudom felrakni a következő rész, de arra kérlek titeket, hogy várjatok türelmesen, én mindent megteszek azért, hogy minél hamarabb olvasni tudjátok a történetem folytatását. Kérlek szurkoljatok, hogy sikerüljön a pénteki vizsgám. A következő frissítésig sziasztok.
(Nagyon köszönöm a díjakat, amint időm lesz kitöltöm őket)

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Sok sikert a vizsgához!
    Szurkolunk!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Meglepi nálam!:) http://taken-madison.blogspot.hu/2016/06/off-bejegyzes-dij3.html#more

    VálaszTörlés

Szablon wykonała Sasame Ka z Zatracone Dusze
CREDITS
Model1 Model2 Texture1 Texture2 Texture3