2016. május 2., hétfő

Díj

Szabályok: 
  • Köszönd meg a díjat és tedd ki, kitől kaptad!
  • Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad!
  • Írj tizenkét dolgot az illető blogjáról!
  • Írj tizenkét dolgot a saját blogodról!
  • Válaszolj a tizenkét kérdésre!
  • Tegyél fel tizenkét kérdést!
  • Kommentelj annak a blogján, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény, a lényeg, hogy építőjellegű legyen!
12 dolog Kol blogjáról:
1. A blog műfaja fantasy
2. A blog jelenleg 19 feliratkozóval rendelkezik.
3. Jelenleg négy fejezet található a blogon
4. A főszereplő fiú neve Will
5. Ha jól értettem a történet egy Thillune nevezetű bolygón játszódik
6. Lesznek haláljelenetek
7. Vannak a történetben halhatatlanok
8. Novellák is szerepelni fognak a blogon
9. Egy kevés szerelem is lesz a történetben
10. A karakterek kora nagyon változó
11.
12.

12 dolog az én blogomról:
1. Ez az első olyan blogom, amiben fontos szerepet játszik a fiú-lány barátság
2. A történet alapszála saját tapasztalatból és élményből inspirálódott
3. A történet egy fiú, Michael szemszögéből íródik
4. Az olvasóknak fel kell készülniük arra, hogy a történet vége nem biztos, hogy Happy End lesz.
5. Imádom ezt a történetet írni
6. Rengeteg inspirációt adnak a zenék, filmek, sorozatok
7. Úgy próbálom megírni ezt a történetet, hogy az érzelmeken legyen a legnagyobb hangsúly
8. Az 50 levél lesz a legfontosabb az egész történetben
9. Lesznek olyan részek amelyek egy-egy múltbeli eseményt mutatnak be
10. Hamarosan a blogon lesz egy zenék menüpont ahol minden fejezethez odaírom azokat a zenéket amiket írás közben hallgattam
11. A történet teljesen az én agyam szüleménye, remélem nincs még ilyen témájú blog
12. A blog trailer videója az én kezem munkája, csak úgy, mint a design is.

12 válasz:
  1. Miért a jelenlegi címet választottad a blogodnak?
    Amikor megfogalmazódott bennem, hogy a történet miről is fog szólni egyből tudtam, hogy ezt a címet fogom neki adni, mert szerintem egyszerű, nagyszerű és pontosan elmondja miről is szól a történet.
  2. Szoktál írással kapcsolatos cikkeket olvasni?
    Néha igen, mert úgy gondolom, hogy az ilyen cikkek nagyon sokat tudnak segíteni az íróknak. Főleg, hogyha az adott író még nagyon kezdő akkor ezek az irományok életmentőek tudnak lenni.
  3. Melyik az a tulajdonság, amelyikkel egy karakter le tud venni a lábadról? Mi az, amit a legjobban kedvelsz egy szereplőben?
    Én alapból imádom az úgymond "bad boy" karaktereket és a kicsit szarkasztikusabb, makacs szereplőket, mivel én is ilyen személyiséggel rendelkezem. Amit pedig a legjobban kedvelek egy szereplőben az a humor. Imádom ha egy karakter humoros és mosolyt tud csalni az arcomra.
  4. A saját történetedben ki a legellenszenvesebb számodra?
    Huh, hát ez egy eléggé nehéz kérdés, mivel próbálom úgy alakítani a karaktereimet, hogy mindenkit szeressek a maga módján, de ha egy szereplőt választanom kéne az mindenképp Octavia apja lenne.
  5. Inkább egy történetes blogot olvasol vagy személyes témájút?
    Attól függ milyen hangulatomban vagyok. Szeretem a történetes blogokat, mert amikor azokat olvasom  egy teljesen más világba csöppenek, de szeretem a személyes blogokat is, hisz eléggé érdekel más emberek véleménye bizonyos dolgokról.
  6. Mit gondolsz azokról, akik több történetet írnak párhuzamosan?
    Csodálom őket. Én is mindig több történetet próbálok írni egyszerre, de soha sem jön össze, mert a végén mindegyik történetet megunom és abbahagyom őket így több lesz a kár, mint a haszon.
  7. Szerinted mi lehet a legnagyobb buktató egy történetben? Hol rontják el a legtöbben?
    Szerintem a legtöbb blogger köztük én is a kivitelezésnél bukik el, mert ha valakinek van egy nagyon izgalmas és érdekes alapötlete, de amikor leül, hogy írjon meg egy adott fejezetet nem úgy alakítja a szálakat, ahogy kéne akkor az a történet lapos, sablonos és unalmas lesz egy szempillantás alatt.
  8. Mit teszel, ha egy lehúzó kritikát/megjegyzést kapsz?
    Először is elgondolkozok azon, hogy igaz-e valami abból, amit leírtak. Ha én úgy érzem, hogy nem és legtöbb esetben így vagyok,akkor hagyom az egészet és élem tovább az életem.
  9. Inkább a múltban, a jelenben vagy a jövőben játszódó történeteket szereted? Miért?
    A múltban és jelenben játszódó történeteket és talán azért, mert a múltunkat ismerjük és a jelenünket tudjuk ezáltal számomra élvezhetőbb lesz egy adott történet, mintha arról olvasnék, hogy mi lesz majd 100 év múlva. A jövő az számunkra a legnagyobb titok.
  10. Látva a sablonos történetek nagy népszerűségét, érezted már úgy, hogy te is sokkal több követőt érdemelnél?
    Én nem éreztem így,  mert én jelenleg már attól elvagyok olvadva, hogy 10 ember olvassa a blogomat, nem hogy még többet akarjak-
  11. Miért írsz? Mi motivál?
    Ez egy nagyon jó kérdés. Miért is írok, talán azért, mert kell egy olyan dolog az életben ami egy kicsit kitud perdíteni a mindennapi monoton életből és úgy gondolom, hogy ez a legtökéletesebb erre. És, hogy mi motivál, ezt egyetlen szóval megtudom mondani, az élet.
  12. Miért éri meg elkezdeni blogolni?
    Mert rengeteget fejlődhetsz rövid idő alatt, rengeteg új, csodálatos embert ismerhetsz meg és lehet végre egy olyan hobbid, ami egy teljesen más világba varázsol.

    12 kérdés:
    1. Miért kezdtél el írni?
    2. Melyik szereplőd szereted a legjobban?
    3. Mi motivál?
    4. Van blogger példaképed?
    5. Ha igen, ki?
    6. Szüleid, barátaid, rokonaid tudják, hogy írsz?
    7. Szeretnéd a későbbiekben kiadni valamelyik történeted?
    8. Mit gondolsz, ha egy más ember lennél olvasnád a saját blogod?
    9. Szoktál zenét hallgatni írás közben?
    10. Volt már olyan, hogy abba akartad hagyni az írást?
    11. Ha igen, miért?
    12. Van valami komolyabb célod az írással?

    Akiknek küldöm:
    1. Aurora M.
    2. Brooklyn Clementine Aleck
    3. Kanna-chan
    4. Shay
    5. Sofiaa Evans


    Köszönöm a díjat, Kol-nak.

2 megjegyzés:

Szablon wykonała Sasame Ka z Zatracone Dusze
CREDITS
Model1 Model2 Texture1 Texture2 Texture3